خط دوم پررنگ

اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن

1393/3/23 18:49
نویسنده : مادر منتظر
540 بازدید
اشتراک گذاری

آقا جان,

تو که بیایی نه زلزله ای خانه برانداز به پا میشود

نه سیل های مهیب جاری میشود

نه آسمان, تازیانه کوبنده ی طوفان خویش را بر خانه ها خواهد کوفت.

نه دریاها طغیان میکنند و نه آتشفشانها فوران خواهند نمود

زیرا دوران عصیان سپری شده,

زمان طغیان گذشته و عصر تاریک غیبت به اتمام رسیده است.

باران میبارد اما به نرمش

باد میوزد اما به آرامش

و زمین میگردد اما به آسایش

در تمام گیتی,

طراوت و لطافت پدید می آید 

و هستی به کمال خود میرسد

چه ظهورت برکت و رحمت و نعمت به همراه دارد. 

برکت و 

رخمت و 

نعمت 

پسندها (2)

نظرات (6)

سوگل مامان رسا
24 خرداد 93 3:30
اللهم عجل لولیک الفرج
فاطمه ع
24 خرداد 93 17:46
انشاا.. که تعجیل نزدیکه انشالله
مامان پرنسا گلی
27 خرداد 93 3:57
عزیزمممممم فدای احساساتتتت خانومی خوجلم الهم عجل لولیک الفرج ایشالا میام به زودی تو این وبلاگ و خاطرات اون نقل خوشملمونو میخونیم که میاد تو شکم مامان مانی ایشالاااااا ایشالله با دعای شما مامانی گل گلاب
زینب
3 تیر 93 19:56
سلام عزیزم. وبلاگ بسیار زیبایی داری. من با افتخار لینکت کردم. اگه دوست داشتی لینکم کن سلام عزیزم مرسی دوستی با شما خوبان باعث افتخاره
درآرزوی مادرشدن
17 تیر 93 16:51
سلام دوست عزیز وب خوبی داری به زودی نتیجه اش رومیگیری وامیدت به خدا باشه ونینی گلتا توآغوش میگیری به منم یربزن خوشحال میشم
هنرمند
23 تیر 93 11:24
مرده بدم زنده شدم،گریه بدم خنده شدم دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم دیده ی سیرست مرا،جان دلیرست مرا زهره ی شیرست مرا،زهره ی تابنده شدم گفت که سرمست نه ای ،رو که از این دست نه ای رفتم و سرمست شدم وز طرب آکنده شدم سلام و عرض ادب