خط دوم پررنگ

امروز گلی میشکفد

1393/3/11 10:47
نویسنده : مادر منتظر
594 بازدید
اشتراک گذاری

امروز گلی میشکفد که گل ها به پیشواز آمدنش, پرپر میشوند.

درخت ها مقدمش را سجده می کنند

کوهها سر بر آستان کرم او میگذارند و دریاها

وام دار زلال چشمانش می شوند

امروز گلی میشکفد که عطرش از همع ی پنجره های بسته 

عبور خواهد کرد

از همه دیوارهای سنگی

برج های بتنی و خیابان های تاریک.

امروز گلی میشکفد که ابرها را به باران دعوت می کند

باران را به زمین تشنه میفشاند

گل ها را میرویاند و خورشید را صدا می کند تا رنگین کمانی شگفت,

شرق تا غرب زمین و آسمان را به هم بدوزد

رنگین کمانی زیباتر از همه آذین ها و خیر منقدم ها

رنگین کمانی که مزین به نام زیبای زیباترین گل دنیاست 

به نام حسین(ع)

حسین جانم مرا دریاب و بر من بتاب که بی یاد تو 

چون قطره ای گم میشوم در دریای پر تلاطم زندگی 

این روزها چه روزهای زیباییست, اعیاد شعبانیه را میگویم, میلاد سه ستاره از درخشانترین ستاره های آسمان خدا, حسین (ع) و عباس (ع) و زین العباد(ع)

این روزها زمین هم روشنتر است  خورشید سخاوتمندانه تر نور میپاشد بر زمین و زمینیان

این روزها انگار که درهای آسمان باز باز است و خدا با ستاره های درخشانش منتظر نشسته است برای اجابت دستان نیازمندی که روبه سوی آسمانش بلند شده اند

نمیدانم تو که این قصه میخوانی دوستی؟ آشنایی؟ یا یک رهگذر؟

هر که هستی لطفا برای سلامتی فرشته ی ثمر عزیزمان دعا کن

برای حاجت روایی همه ی مادران منتظر دعا کن

و برای آرامش دل بیقرار من نیز...

پسندها (3)

نظرات (9)

مریم- دلشکسته امیدوار
11 خرداد 93 14:26
خداوندا افرادی که درقلبمان جایگاهی خاص دارند را در آغوش مهربانت سلامت دار که بی یاد و مهرشان زندگی سنگواره ای بیش نیست. الهی آمین
فاطمه ع
11 خرداد 93 21:45
انشاا.. عزیزم انشاا.. که همه از چشم انتظاری بیان بیرون انشالله
مامان هستی
11 خرداد 93 22:22
ایشاله به حرمت این اعیاد عزیز خداوند یه فرشته از آسمون بهتون عیدی بده. آمین ایشالله دل همه منتظرا شاد شه
مامان فاطمه
12 خرداد 93 17:01
سلام خانمی. واقعا از خوندن پستت لذت بردم. چقدر شیوا و تاثیرگذار ارادتت رو بیان کردی. مانیا جان! الهی دل بی قرار تو هم قرار می گیره. من حاجتم و از حضرت عباس (ع) و امام حسین (ع) گرفتم الهی تو هم با نظر عنایت این دو عزیز حاجت روا بشی. سلام مامان جانک جونم مرسی گلم خودم هم عاشق این متن ادبیشم ولی این متن قشنگ از من نیست ها گفته باشم من اینقدا هنر ندارم یقینا بعد از این همه انتظار تو بهترین مامان میشی واسه جانک گلم من مطمئنم خوش به حال دخملی با این مامان گلی که داره
سوگل مامان رسا
13 خرداد 93 15:02
ایشالله هر چه زودتر انتظارت تموم بشه آبجی گلم ممنون سوگلی جونم به رسا جونت بگو واسم دعا کنه
مامان پرنسا گلی
17 خرداد 93 4:44
عزیز من مانی خودمممممممممم من فدای تو بشم خانومیییییی ایشالا یه حق امام حسین به زودی زود انتظارت تمام بشه و نینی نازمون بیاد تو شکم مامانش..مانی خیلی خیلی این روزا منتظر خبر بارداریتم...عجیب حسم میکنم مامان تابستون 93 ای ایشالاااااااااااا ممنون نگار جونم انشالله هرچی خدا بخواد همون میشه شاید قسمتم مامان تابستون شدن باشه شایدم هیچ وقت... من منتظر تقدیر نشسته ام
مامانی
17 خرداد 93 13:54
توفیق الهی نصیبتان شده تشریف بیارید.منتظرتونم
مامان هستی
19 خرداد 93 11:59
روزی مادر خواهی شد. برای مادر شدنت از ته دل دعا کردم
مهتاب مامان اریا
29 خرداد 93 22:10
ایشالا......روزای اخر انتظارات دیگه داره تمام میشه عزیزم امسال ایشالا....نتیجه تمام صبر و دعا و نیایش حاجتتو از خدای بزرگ مهربان میگیری عشقم ایشالله مهتابم من هنوز منتظرم