خط دوم پررنگ

همسرم,خورشید من تنها از میان چشمان تو طلوع میکند

1393/3/4 13:26
نویسنده : مادر منتظر
1,336 بازدید
اشتراک گذاری

باورت میشود 14 سال گذشت, 14 سال از اولین نگاه گره خورده در هم, اولین دیدار, اولین حس ناب عاشقی 

چهارده سال گذشت و من و تو با هم قدکشیدیم, انتظار کشیدیم و به پای نهال کوچک عاشقی مان عشق پاشیدیم و محبت تا بزرگ شد این عشق, قد کشید, تنومند شد و ریشه دوانید در تار و پود وجودمان  و یکی کرد مرا با تو و تو را با من, خاک کردیم من  و من را پای همان نهال عاشقی و یکی شدیم با هم یک "ما" ی پررنگ

من و تو 14 سال پیش ما شدیم و هرروز عاشق تر, هرروز بیتاب تر, هرروز شیفته تر برای خلوت دونفره مان , چقدر انتظار کشیدیم برای زیر یک سقف نفس کشیدن یادت هست؟؟؟؟

مرد من,ثانیه ثانیه این سالها من نشستم و تو خوشبختی را از آن بالا پاشیدی روی سرم و من هرروز عاشق تر شدم و خوششبخت تر 

نمیدانم این همه خوبی تو را چگونه سپاس گویم وقتی که یقین دارم تو خود خود خوبی هستی, تو برای من تا ابد قشنگترین لبخند خدایی که به من ارزانی داشته و من برای سپاس از این همه خوشبختی حقیرم خیلی حقیر

عشق من, می دانم که میدانی این روزها غایت آرزویم داشتن فرشته ایست از جنس تو, فرشته ای که ثمره ی این عشق ناب باشد چه دوس داشتنی میشود برای ما نه؟؟؟ 

گل من شرمنده ام بابت تمام بیقراری هایم و صبوریهایت, بابت تمام شکستنهایم و بند زدن هایت, بابت تمام آوار شدنهایم و تکیه گاه شدنهایت , 

شرمنده ام بابت تمام غصه هایی که از ترس اینکه نکند دل من بلرزد ته ته دلت چالشان کردی و به روی من فقط لبخند زدی و گفتی خدا بزرگ است, گفتی نکند دلت بلرزد, نکند غصه بخوری, گفتی شاید خدا بخواهد برای همیشه من و تو فقط من و تو باشیم بدون فرشته, گفتی تا ته ته دنیا با منی, تا ته ته دنیا 

مرد مهربانم بدان که تا ابد شرمنده ی خوبیهایت هستم و تا همیشه خورشید من تنها از میان چشمان تو طلوع میکند و بس تا همیشه ...

پسندها (4)

نظرات (6)

مریم-دلشکسته امیدوار
4 خرداد 93 16:55
سلام دوستم این زیباترین عشقیه که خدا بهت هدیه داده. آرزو میکنم در کنار هم همیشه عاشقانه زندگی کنید و خدا یه کوچولوی خوشگل به زودی زود وارد جمع دو نفرتون بکنه و بشید سه نفره یا شایدم چهار نفره معلوم که نیست؟؟؟؟؟؟؟؟ مرسی دوسی ایشالله که یهویی بشیم 4نفره وای که اگه بشه چی میشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
هستی شاد
4 خرداد 93 17:18
سلام عزیزم مبارکه انشاا.. سال بد یه فرشته کوچولوی نازکنارتونه مرسی عزیزم
شیما
5 خرداد 93 14:25
مبارکهههههههه مانی جونم الهیییییییییییی که به زودی نی نی نازتون هم بیاد سال دیگه با نی نی ناز نازی این روز رو جشن بگیرید ممنون شیما جونی
سمانه
7 خرداد 93 20:05
چقدر عاشقانه و زیبا , راستی چقدر زود می گذرد انگار همین دیروز بود که من محرم رازت شده بودم انگار همین دیروز بود که می گفتی نمی شود و خدا چقدر زیبا قبول کرد تولدعشقتو تبریک میگم عزیزم با تاخیر یک هفته چه روزهای خوبی داشتیم با هم سمانه ام چقدر دلم تنگه برای آنروزها, برای تمام خنده ها و اشکهایی که با هم ریختیم دلتنگم عزیزدلم
هستی
8 خرداد 93 19:40
عزیزم ایشالا همیشه همینقدر عاشق باشی که این عین خوشبختیه. ایشالا به پای هم پیر بشید. ایشالا سال دیگه پانزدهمین سالگرد آشناییتون و سه نفره جشن می گیرید. فدای تو مامان هستی نازنینم
هستی شاد
9 خرداد 93 18:17
سلام عزیزم کجایی چرا اینقد دیر به دیر می یایی سلام هستی جون هستم همین حوالی, زود به زود که بیام دل بیتابم بیقرار تر میشه برای فرشته ی هرگز نیامده اش برای آرامش این دل بیقرار کمتر میام عزیز دل ولی همیشه به یاد دوستان نازنینم هستم