خط دوم پررنگ

حمد شفا میخوانم برای توی هرگز نیامده

1393/3/1 16:12
نویسنده : مادر منتظر
535 بازدید
اشتراک گذاری

در سکوت مطلق خانه گوشه ای دنج می نشینم و به تصمیم تازه ام فکر میکنم و لبخندی بر لبم جان میگیرد, با فکر شیرین تصمیم تازه دستم را روی دلم میگذارم و شروع میکنم این قدم تازه را, میدانی تصمیم گرفته ام هرروز برای تو, برای آمدنت به قول "محیا" مهربانترین مادر منتظر "حمد شفا " بخوانم. 

حمد شفا, میگویند معجزه میکند و من مدتهاست منتظر معجزه ای از سوی مهربان پروردگارم نشسته ام معجزه ای به نام تو, به نام عشق, به نام تولدی دوباره. 

دستم را روی دلم میگذارم و برای توی هرگز نیامده میخوانم

"  بسم الله الرحمن الرحیم ,الحمدلله رب العالمین ,الرحمن الرحیم,مالک یوم الدین,ایاک نعبد و ایاک نستعین,اهدنا صراط المستقیم, صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم والضالین" 

میخوانم میخوانم میخوانم, هر بار با صدایی بلندتر از دفعه ی قبل, انقدر میخوانم تا تو سرمست شوی از الحملله رب العالمین خواندن من و بیتاب شوی برای آمدن و نشستن در این خانه ی متبرکی که برایت مهیا کرده ام, 

لالایی ها و آوازهای مستانه ام تو را سرمست نکرد اما من یقین دارم اینبار سرمست میشوی و اینبار تاب مقاومت نداری, میدانم صبر از کف خواهی داد برای صاحب این خانه ی متبرک شدن 

خانه ای که هرروز بر آن حمد شفا خوانده شود امن ترین خانه میشود برای تو نازنین مادر 

بیا نازنین مادر,من و این خانه منتظر آمدنت هستیم , بی قرار بیقراریم برای روز زیبایی که تو بیایی 

من همیشه منتظرم بیا 

پسندها (3)

نظرات (7)

هستی شاد
1 خرداد 93 16:51
سلام عزیزممممممم خوشحالم اومدی من میخوام وعزیز نیومده خودم حمد بخونم مانیا جون چند شب پیش خواب دیدم داداشم یه عروسک وقنداق کرد گذاشت توبغلم بد یهو عروسک جون گرفت وشروع کرد به گریه کردن بد من آرومش کردم اینقدر بوس بوسیش کردم تا آروم شد کلی برام خندید میگم شاید قراره نی نی بیاد نمی دونم ولی الان چند روزه خیلی تو فکرم توخودت خوبی عزیزم عزیزم ایشالله که خوابت یه نشونه باشه و نی نیت بیاد گلم توکل بر خدا کن و هیچ وقت ناامید نباش خدا یه روز بهترین فرشتشو به تو میده شک نکن
هستی شاد
1 خرداد 93 17:25
ممنون عزیزم خدا کنه دوتامون باهم مامان بشیم انشالله عزیزم
مامان زهرا وسارا
1 خرداد 93 17:50
سلام عزیزم من اولین باره خوندم فقط میخوام یه چیزی بهت بگم گلم تنها و تنها وتنها وتنها چیزی که بهت کمک میکنه یک چیزه من سه سال بچه نداشتم همی وصع تو رو داشتم از دیدن خط بی بی چک حالم گرفته میشد تاریخ پریود م روز عذابم بود...میونی چی کمکم کرد ...قول بده عمل کنی قول بدی ها!♥ وقتی از همه جا ناامیدبودم و هرروز باحسرت به بچه فکر میکردم تنها چیزی که کمکم کرد آرامش بود عزیزم تو واقعا توکل نداری اگه واقعا توکل داری یک بار برای همیشه بگو خدایا خودم به تو سپردم واقعا نه اینکه باز ته دلت ایمان نداشته باشی ودیگه استرس نداشته باش تو وقتی داری مثلا با اسانسور میری بالا چرا نمیترسی که بیفتی؟ نعوذ بالله همو جور توکل کن استرس برای تو سمه استرس روی تموم هورمونهای زنانکی تو تاثیر بد میگذاره اگه به خدا ایمان دادی که دیدم داری توکل واقعی کن دیگه بی بی چک نزار بی خیال شو بزار غافلگیرت کنه فرشته ات دیگه استرس نداشته باش و بی تابی نکن اروم باش اروم و به خدافکر کن که هیچ کارش بی حکمت نیس امتحان کن شاید سالها بعد ان شالله به این فکر کنی که چقد به موقع بچه دار شدی اینو مطمین باش که هیچ کار خدا بی حکمت نیس عزیزم من اون سالها که عشق بچه داشتم و دلم غنج میرفت فقط خدا یک شب تاریک یک آرامش به من داد انگار از اون شب دیگه بی تاب نبودم باخودم میگفتم شد چه بهتر نشد خدا هوامو داره این رفتارم به شوهرم منتقل شد اونم اروم شد تو ماه دوم که بی بی چک نمی زاشتم فهمیدم خدا به من نی نی داده فاطمه زهرا ی من هدیه حصرت فاطمه زهرا 'س'به منه فقط صبور باش و اروم به خدا توکل کن ممنون دوست خوبم ممنون از راهنماییت انشالله که منم بتونم مثله شما ارامشمو حفظ کنم
ساناز مامان نیکان
3 خرداد 93 17:07
خانه ای که هرروز بر آن حمد شفا خوانده شود امن ترین خانه میشود برای تو نازنین مادر ....یقینا همینطوره...به خدا موهای تنم سیخ میشه انقد تحت تاثیر پستات قرار میگیرم....اصلا نمیدونم چی بنویسم اینبار....خدایا ....این نینی میشه مثل حضرت علی...توی یه خونه ی متبرک بدنیا میاد....یا فاطمه بنت اسد ...به حرمت اون وقارت...به اون مستورگیت که میگن روز قیامت فقط شمایی که لباس به تن داری از حیایی که داری....قسمت میدم به یگانه دردانت امیرالمومنین ...اینبار یه دونه علی میخوایم....میخوایممممممممممم میسی سانازم فدای اون دل مهربونت که اینقد هوای دلمو داری مطمئنم یه روز با دعای مامنان مهربونی مثه تو منم مامان میشم ایشالله که منم بتونم مثه تو یه مامان خوب باشم واسه فرشتم
مهتاب مامان اریا
3 خرداد 93 17:38
مانی جونم واقعا زیبا مینوسی مهربونم مانی جونم نمیدونم چی بگم فقط من منتطرم خیلی زود زود خوشحالی تو ببینم که خوشحالی تو خوشحالی منم هست. مهتابم با اون چشای زیبات میبینی که میدونی عاشقشونم به اریا جونت بگو واسه اومدن فرشتم دعا کن قلبونش بلم من
هستی شاد
6 خرداد 93 1:02
جهان بهشت وصال محمد است امشب چراغ ماه، بلال محمد است امشب زمین مکه گل انداخته ز بوسه نور خدیجه محو جمال محمد است امشب مبعث پیامبر اکرم مبارک ممنون عزیز عید شما هم مبارک
هستی شاد
10 خرداد 93 9:53