خط دوم پررنگ

روز مادر

1393/2/1 11:06
نویسنده : مادر منتظر
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

روز مادر که میشود به جای شادی غصه ها هجوم می آورند بسوی من و چنگ میزنند دل بیقرار مرا, روز مادر میرسد و آغوش من همچنان پراست از حسرت جای خالی تو نازنینم 

غم و غصه هجوم می آورند اما من روی خوش بهشان نشان نمیدهم و آنها را از خود دور میکنم و چراغ امید را در دلم روشن میکنم که مبادا زشتی غصه ها چمبره بزند بردلم 

به اشک اجازه ی باریدن میدهم و دلم را میسپارم به بهترین مادرعالم هستی و از ام الائمه طلب کمک میکنم.

میدانم که بانوی خوبیها حواسش به دل بیتاب و بیقرار من, به آغوش خالی ولی پر از حسرت من نیز هست.

میدانم که دارد میبیند آرزوی مادری ام را, میدانم که خیلی زود دستم را خواهدگرفت و یکی از فرشته های زیبای خدارا برایم هدیه می آورد و آن فرشته ی زیبا میشود بهترین هدیه ی روز مادر از طرف بهترین مادر دنیا برای من....

من منتظرم بانوی خوبیها منتظر هدیه ی زیبای شما 

یا فاطمه ی زهــــــــــــــــــــرا (س)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سمانه
4 اردیبهشت 93 20:04
عزیزم همیشه امیدوار باش زندگی با امید و تکیه گاه معنا داره اینکه بدونی یکی صداتو می شنوه و اون یکی مهربانترین عالمه کافیه برای شاد زندگی کردن من مطمئنم صدای تورم میشنوه و فرشته ای به همین زودی ها مادر صدات میکنه سمانه جونم
هستی شاد
6 اردیبهشت 93 18:43
سلام عزیزم تازه اومدم پیشت خانه مجازی قشنگی داری خیلی زیبا نوشتی فقط غصه نخور خدای بزرگ هوای دلهای منتظر مارو داره انشا... زود زود مامان میشی اگه دوست داشتی بهم سربزن هستی جون خیلی خیلی خیلی خوش اومدی عزیزم ممنون که منو به خونت دعوت کردی حتما میام سرمیزنم
هستی شاد
7 اردیبهشت 93 0:07
سلام عزیزم با افتخار لینک شدی انشا... دوستهای خوبی برای هم باشیم مرسی عزیزم خوشحالم کردی
ساناز مامان نیکان
7 اردیبهشت 93 12:47
یا فاطمه زهرا.....به جون نیکانم اشکمو دراوردی....تنم لرزید...یا فاطمه زهرا از خودت میخوام انتظار مانیای منو پایان بدی...تورو به عصمتت قسمت میدم...به خدا ما هم خیلی براش بی قراریم.... فدات شم ساناز انشالله که دعای مامان به این خوبی درحق من مستجاب شه
هستی
8 اردیبهشت 93 16:22
سلام عزیزم. روزت مبارک. چون مطمئنم خیلی زود به حاجت دلت می رسی. گلم با تمام وجودم درکت می کنم. خودت می دونی که منم این راه و رفتم و ایمان دارم که بعد از هر سختی، راحتی ای هست. من در کمال ناامیدی بودم و خدا دستم و گرفت . مطمئنم که دست های منتظر تو رو هم خالی نمی ذاره. عزیزم! مادرم رهسپار حجه. ازش می خوام اونجا برات دعا کنه و ایشالا از خود خانم حاجتت و می گیره. خدا دل های شکسته رو تنها نمی ذاره. مامان هستی عزیزم ممنون که به یادم بودی و نام منو بین ذکرهای عاشقانه مادرمهربونت بت مهربان پروردگارمان گذاشتی, خوشحالم بابت داشتن دوستانی چون شما و یقین دارم یه روز دعای شما خوبان در حقم مستجاب میشه گلم من مطمئنم
هستی شاد
9 اردیبهشت 93 16:15
سلام عزیزم اومدم بهت سر زدم گفتم یه سلامی هم کرده باشم انشا... که خوب باشی سلام عزیزم با بودن شما دوستای گلم من خوبم خیلی خوب و خوشبخت
هستی شاد
10 اردیبهشت 93 0:22
سلام مانیا جون ممنون بابت تبریکت از خدا میخوام یه روز خیلی نزدیک بیام تو وبلاگت برات بنویسم مامان مانیا جون مامان شدنت مبارک
هستی شاد
12 اردیبهشت 93 1:20
سلام عزیزم امشب رفته بودم قزوین حرم شاهزاده حسین نمی دونم تا حالا رفتی یا نه ولی اگه نرفتی حتمأ برو نمی دونی چه صفایی داره به یاد تک تکتون بودم وکلی از خدا چیزهای خوب براتون خواستم انشاالله اگه لایق باشم خدا وشاهزاده حسین (ع) گوشه چشمی بهمون می کنه وهمه حاجت روا میشیم از همتون ممنونم که به یادم بودید سلام عزیزم ممنون که به یادم بودی متاسفانه فقط یه بار توفیق زیارت نصیبم شده تا حالا ایشالله که دستگیر تو باشه و همه اونایی که براشون دعا کردی گلم
هستی شاد
13 اردیبهشت 93 16:46
سلام مانیا جون ممنون از دعای قشنگت
هستی شاد
17 اردیبهشت 93 1:24
سلام خانومی کم پبدا شدی دلتنگیم
هستی شاد
19 اردیبهشت 93 2:23
سلام عزیزمهربون خوبی نیستی ستاره سهیل شدی دل تنگیما شرمنده ام هستی جونم ببخشید, دلم گرفته بود