خط دوم پررنگ

تولد 30 سالگی

1393/1/25 11:35
نویسنده : مادر منتظر
917 بازدید
اشتراک گذاری

قرار بود شمع 30 سالگی من و یک سالگی تو با هم خاموش شود, قرار بود تو در اغوش من باشی و باهم با یک دنیا ارزوی زیبا شمع 301 تولدمان را فوت کنیم اما تو پشت پا زدی بر تمام قول و قرارهایمان و به دعوت من برای زمینی شدن "نه" گفتی و خط کشیدی برروی تمام رویاهایی که برای با تو بودن  بافته بودم و حالا شمع 30 سالگی را با حسرت نبودن تو خاموش میکنم و ارام بر زبان می آورم که نازنین مادر کاش همان روز اول که تو را خواستم می آمدی و امروز روز تولد مادر و فرزندی بود و یقینا اگر میشد امروز زیباترین روز خدا بود برای خانواده ی 3 نفری ما, اما افسوس که نشد که نشد که نشد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سوگلی
25 فروردین 93 12:39
عزیز دلم تولدت مبارک ایشاا... امسال نینی میپره بغلت سال دیگه کیک برات نمیزاره بمونه با انگشت میره تو کیک مرسی سوگل جونم فدای تو با این دعای قشنگت
سمیرا
25 فروردین 93 18:04
تولدت مبارک عزیزدلم إن شاءالله بزودی تعدادتون زیاد بشه وباهم زیرسایه حضرت زهرا زندگی کنید بانو بیزحمت برو خصوصی[تما ممنون سمیرای عزیزم,چقد تو مهربونی بوس
سمانه
25 فروردین 93 19:41
دوست جون من تولدت مبارک ان شا الله تولد سی و یک سالگیت با حضور طلایی نی نی خوشگلت می بوسمت غزیزم مرسی سمانه جونم فدات بشم من عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممم چقد من دلم برای تو تنگ شده بوس بوس هوارتااااااااااااااااااا
فاطمه ع
25 فروردین 93 20:28
آخی عزیزم ناراحت نباش انشاا.. میاد هنوز دیرنشده تولدتم هزار بار مبارک مرسی فاطمه جون انشالله انتظار همه ی مامانای منتظر تموم شه
مامانی
26 فروردین 93 14:07
عزیزم تولدو اشک چه صیغه ایه؟؟؟بخند تولدت مبارک ممنون عزیزم
مامان هستی & کسرا جون
26 فروردین 93 15:00
ایشالا که خدا جواب دلتو بده عزیز دلم.....چی بگم فقط میتونم بگم خدایا تو که میدونی ما خیلی بچه دوست داریم پس این نعمت و رحمت و موهبتتو به ما هم زودتر هدیه کن... خدایا مانی عزبزم و سال بعد تولدش نی نی بغل ببینیم... خدایا روسیاهم نکن.... عزیزدلمی زینب جونم ایشالله که نوبت ماهم همین روزا باشه گلم دلم برات تنگ شده کجایی تو؟
شیما
26 فروردین 93 16:30
تولد تولد تولدت مبارکککککککککککککککککککککککک مانیا جون ایشالا که هزار سال زنده باشی ایشالا که سال دیگه همراه فرشته نازت شمع تولدت رو فوت کنی ایشالااااااااااااااا ممنونم شیمای عزیزم انشالله
بهار
26 فروردین 93 23:32
سلام هدیه سنیا به شما دانلود تقویم لایه باز سال 93 با عکس دلخواهتون. در صورت قرار دادن لوگوی سنیا ،سایت سنیا ویرایش عکس هارو به عهده میگیره.
ساناز مامان نیکان
28 فروردین 93 12:00
مانیای من...عزیز من....خانوم من....میلادت مبارک...ورودت به ده ی سوم زندگیت مبارک...از خدا میخوام که امسال بهترین هدیه تولد رو نصیب تو گلمون کنه...خودش میدونه که رفتی ته قلب همه ی ماها سکنی گزیدی و ما چقدر دوستت داریم....ای کاش همه نزدیک هم بودیم و از نزدیک هم دوستی خوبی داشتیم ولی چه میشه کرد از قدیم گفت دوری و دوستی شوخی نمودماااا...من یکی اگر جنابعالی خانوم هنر در خانه نزدیکم بودیا هفته به هفته برات سفارش دوخت و دوز داشتم پس همان به که در قرابت هم نباشیم خداوندا به دوست خوب من چشمک بزن ....نینی میخوایمممممممممممممم ممنون ساناز عزیزم ممنون که همراهمی خدارو هزاران بار شکرمیکنم که دوستان خوبی چون تو دارم بوس بوسی عزیزم
هستی شاد
11 اردیبهشت 93 8:32
سلام امشب شب لیله الرغایب شب آرزوهاست چشماتو ببند و آروم بگو خدایا من عاشق توام وبه تو نیاز دارم به قلب من بیا شما هم این شب و به دوستانتان یاد آوری کنید به این امید که از باغ دعاشون یه گلی هدیه بگیری به یادم باش التماس دعا
مامان پرنسا گلی
15 اردیبهشت 93 9:32
عزیزم تولدت مبارککککککککککککک ایشالا که سال دیگه این موقع نینیت تو بغلته من دلم روشنه برات عزیزممممممممممممممممممممممممممم مانی مهربونممممممم ممنون نگار جونم ممنون
مهتاب
15 اردیبهشت 93 11:14
مانی عزیزم تولدت مبارک مهربونم ایشالا...سال دیگه نی نی خوجلت در کنارت هنگام تولدت و من مطمینم امسال خدا بهت بهترین هدیه روی زمین میده عشقم ممنون مهتابم من منتظرم هرروز منتظر یه معجزه ام یه معجزه ی خیلی بزرگ