خط دوم پررنگ

دستی پر از دعا

1393/1/17 15:41
نویسنده : مادر منتظر
410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین مادر, دوباره دلم برای طلب تو به میهمانی خدا آمده, دوباره کوله بار پر از گناهم را بر دوش گرفته ام و با قلبی پر از امید و لبریز از دعای خواستنت به درگاه خدا آمده ام تا العفو العفو بخوانم و تو را از خود خود خدا طلب کنم.

آمده ام التماس کنم تا تاوان گناهان زیادم را با نداشتن تو پس ندهم, آمده ام بگویم خدایا من حقیرم, خطاکارم, میدانم خدا, میدانم. تو که بزرگی تو که ارحم الراحمینی مرا اینگونه مجازات نکن, خدایا به سوی درگاه تو دست نیاز دراز کرده ام و امید دارم به لطف و رحمتت, خدای مهربونم میدانم روسیاه تر از آنم که مرا اجابت کنی, خدایا وقت شنیدن صدای عاجزانه ام مرا نبین, بدیهایم را نبین, واسطه هایی را که برای وساطت فرستاده ام آنها را ببین, من بهترین و عزیزترین بندگانت را واسطه قرار داده ام, خدایا به حرمت آبروی بهترین مادر عالم هستی به داد دل بیقرارم برس. 

خدایا من منتظرم, منتظر اجابت دعایم,منتظر شفاعت بهترین بندگانت, منتظر معجزه ی تو

خدایا....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیرا
17 فروردین 93 19:14
خواهری خداوند کریم تر از این حرفاست... منتظرم,منتظر لطف بیکرانش
مامان هستی
18 فروردین 93 0:03
وقتی نوشته هایت را می خوانم چشمانم پر از اشک می شود اما امیدت را تحسین می کنم و دلم روشنه به زودی مزین به مقام مقدس مادری خواهی شد. دلت پر امید قلمت سبز خدایا به آبروی بزرگ بانوی جهان حضرت فاطمه زهرا سلام اله علیها این دست های منتظر را به شکوفه های اجابت دعا زینت بده آمین ممنون بابت دعای قشنگت عزیزمآمین
فاطمه ع
18 فروردین 93 16:09
هرچی خدای ارحم الراحمین بخادهمون میشه قطعا عزیزم تا خدا نخواد زمین و زمان و هم که به هم بدوزی نمیشه که نمیشه
ساناز مامان نیکان
18 فروردین 93 17:27
مانیا جونم انقدرررر حسودیم میشه بهت...من حقیر اصلا بلد نیستم انقد ناز با خدا صحبت کنم....شک نکن که از مقربان درگه ایزدی....میبالم از داشتن دوستی مثل تو گل لطیف خدایا دریابببببببببب....مانیا جونم فردا نیکان منم سونو داره...دعامون کن عزیزمنی تو سانازم قربون نیکانت جواب سونوش هم ایشالله خوبه و خیال مامان ساناز و بابا مانیش راحته راحت میشه گلم
شیما
19 فروردین 93 18:43
مانیا جون خدا صدات رو میشنوه به زودی ایشالا فرشته نازتو بهت میده مطمئن باشششششششش من فقط میتونم منتظر باشم و دعا کنم شیماجونم برام دعا کن زیـــــــــــــاد