خط دوم پررنگ

دلگیــــــــــــــرم

1393/1/17 14:58
نویسنده : مادر منتظر
362 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم دلگیرم, دلگیر از بهترین دوستی که حتی به اندازه ی گفتن "خداحافظ من رفتم" هم برایم وقت نداشت.

نمیدانم شاید نبودن من هم برگی باشد از تحولات اخیر زندگیش. 

او رفت و اینگونه رفتنش بر دل من زخمی به یادگار گذاشت که تا ابد در خاطرم خواهد ماند تا ابد.

خداحافظ دوست نازنینم, همدم روزهای تلخ و شیرین زندگیم, هرکجا هستی شاد باش که شاد زیستنت

آرزوی همیشگی من است.

خداحافظ ای خوب, ای مهربان....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمیرا
17 فروردین 93 19:08
چقدر سخته که آدم از ازدست دادن دوست خوبش از اذیت میشهموفق باشید
ساناز مامان نیکان
18 فروردین 93 17:25
کی؟؟؟؟؟؟؟؟ وای دلم ریش شد عزیز دلم ....خیلی ناراحت شدم...این همه دلت بیقراره اینم افزون شد....مانیا جونم تسلیت میگم...انشالا خدا رحمتش کنه....الفاتحه مع الصلوات ساناز جونم عزیزم دوست نامرد من رفته خارجه بدون خداحافظی
شیما
19 فروردین 93 18:41
مانیاااااااااا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شیما جونم بهترین دوست رفته امریکا, ازش ناراحت بودم الان اشتی کردیم
فاطمه ع
21 فروردین 93 16:39
ناراحت نباش عزیزم آشتی کردیم