خط دوم پررنگ

بوی بهار

1392/12/3 18:46
نویسنده : مادر منتظر
560 بازدید
اشتراک گذاری

بوی بهار می آید, دوباره بهار سلانه سلانه دارد خودش را به زمین میرساند و سبزی و زیبایی و طراوت و شادابی را برای زمین هدیه می آورد با خود, بوی بهار می آید و امسال اولین سالیست که ذوقی برای به استقبال بهار رفتنم نیست, دارم به روزهای اولی که برای آمدنت خانه ی دلم را آماده کرده بودم فکر میکنم

اولین روز تابستان 91که نقشه ها کشیدیم برای داشتن تو, که فکر کردیم با اولین دعوت به رویمان لبخند خواهی و زد و مهمان دلمان میشوی و ما فروردین 92 میشویم خانواده ی 3نفره ی خوشبخت اما....

تو نیامدی نه آن ماه اول آمدی و نه ماههای بعد و روز به روز ماه به ماه فصل به فصل ما ماندیم و انتظاری که هرروز دارد بزرگتر میشود

فرشته ی نیامده ی من میدانی چندوقت شده که ما را در انتظار خود گذاشته ای؟ دو تابستان و دو پاییز و دو زمستان و یک بهار است که هر روزش صدایت میزنیم که بیایی و دریغ از اشاره ای از سوی تو

اگر آن روز اول که خانه دلم را برایت مهیاکرده بودم آمده بودی اینک به جای حسرتی که در دلم نشسته باید تدارک میدیدم برای تولد یک سالگیت, آه که اگر آمده بودی چه بهاری داشتیم امسال....

ام تو نیامدی و من و پدر بدون تو با دلی پراز حسرت کنار سفره ی هفت سینمان نشستیم و یا مقلب القلوب خواندیم و دعا کردیم آخرین بهار دونفره مان  باشد این بهار.

ماهها گذشت با امید و ناامیدی, خستگی و تلاش, دویدن و توقف کردن, یک روز دویدیم که زودتر به تو برسیم و روزی دیگر از خستگی ایستادیم و اشک ریختیم برای روزهای تلخ نداشتنت و دوباره روز بعد....

ماهها گذشت و دوباره بوی بهار دارد به مشامم میرسد, دوباره بهار با همه زیباییهایش می آید, دوباره عید میشود و ما باید دوباره بنشینیم کنار سفره هفت سینمان و بخوانیم یا مقلب القلوب....

هنوز چندروز دیگر فرصت باقیست برای اینکه تو بیایی و ما خوشبختیمان را بغل کنیم و  با عشق بنشینیم برای تحویل شدن سال نو.

هنوز چند روز دیگر باقیست اما نمیخواهم دل خوش کنم به این روزهای باقیمانده میخواهم دل بسپارم به آن ندای گنگ و نامفهوم ته ته دلم که ارام میگوید دل نبند, منتظر نباش, این ماه را هم اضافه کن با ماههای گذشته, به استقبال بهار برو اما دونفره, سفره ی هفت سینت را برای دونفر بچین, برو خرید کن اما یادت نرود دوباره کفش پاشنه بلند بخر خیلی بلند چون تو یک نفر بیشتر نیستی....

بوی بهار می آید اما نمیدانم بهار من کی خواهد آمد؟ کی؟ کدامین روز؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نی نی شیطون
3 اسفند 92 20:49
سلام عالی بود به وبلاگ کوچیک من هم سری بزنید اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
سمیرا
3 اسفند 92 23:52
إن شاءالله تو همین روزا خبر میدی که بهار ولحظه ی تحویل سال3نفری هستیدمهربونم برای منم خیلی دعا کن انشالله سمیرای عزیزم
مامان هستی
4 اسفند 92 13:04
سلام قلمت همیشه سبز بهار آمدنی است. بهار امسال وصل بشه به بهاری که بهاری تر از همه بهارهات باشه. با لبخند به پیشواز بهار برو. یادت باشه بهار آمدنیست سلام مامان هستی جان برای بهاری شدن دلم بسیار دعاکن
ساناز مامان نیکان
4 اسفند 92 17:33
خانوم بازم خوش به سعادت شما که میتونی کفش تق تقی بپوشی....من چی بگم؟؟؟؟ عاشقشم ولی معذورم!!! به دو دلیل ..اول اینکه اصلا و ابدا نمیتونم با تق تقی راه برم....دوم اینکه از همسری میزنم بالا ....پس ببین چقدرررررر خوش بحالته....من دارم درحسرتش میسوزم و تو با خیال راحت تلق تولوق تون قر میدی راه میری خرامان خرامان ایششششش....دختره ی تق تونه ی انشا بنویس هنر در خانه ی سرآشپز به جان خودم یه جفت کفش انتخابیدم پاشنه دارن به چه بلندی یک تق تقی راه بندازم امسال بشین تماشا کن
مهتاب اسمانی
5 اسفند 92 16:20
سلام خیلی زیبا بود .............خصوصا مطلب مربوط به ختم قرانت ..............میشه منم یاد کنی عزیزی مهتاب جان
شیما
6 اسفند 92 13:58
مانیا جون ایشالا که با اومدن بهار دل تو هم بهاری بشه و دامنت سبز بشه منتظرم شیماجونی منتظر یه اشاره, یه معجزه از طرف خدا
مامان هستی & کسرا جون
11 اسفند 92 14:52
مانیای عزیزم... با تک تک سلولهام درکت میکنم نازنینم..... خدایا تورو به دلهااای شکسته ی این همه منتظر توی نی نی سایت قسم میدم که لحظه تحویل سال مانیا و همه ی منتظرا و با آمدن کودکمان ناب کن... ناب ترین لحظه ی سال کن.... الهی که خبر خوش بارداریتد بشنوم عزیز دلم... زینب جونم نشد دوباره
سمیرا
15 اسفند 92 18:12
سلام عزیزم خوبی بانوووووووووووو سلام سمیراجونم خوبم ممنون که به یادمی نشد که سفره هفت سینم و سه نفره بچینم
فاطمه ع
18 اسفند 92 13:30
سلام عزیزم منم منتظر نی نی هستم لینکت کردم توام بمن سر بزن تا تو این انتظار تنها نباشیم http://alfa.niniweblog.com/ خوشحال شدم عزیزم ایشالله زود انتظارت به سربیاد
سمیرا
18 اسفند 92 22:05
الهی قربون مامانی جونم برمغصه نخور عزیزم,إن شاءالله که امسال باشهادت حضرت زهرا شروع میشه,الطافشون شامل حالمون بشه... درکت میکنم.... إن شاءالله خدا روزی کنه انشالله عزیزم توکه دل پاک و مهربونی داری دعام کن عزیزم
مامان هستی
28 اسفند 92 21:51
سایه حق سلام عشق سعادت روح سلامت تن سرمستی بهار سکوت دعا سرور جاودانه این است هفت سین آریایی نوروز مبارک ایشاله بزودی با یه دسته گل خوشکل برای تبریک نی نی ناز دارت بیاییم.الهی آمین ممنون مامان هستی گل عید تو هم مبارک شاد باشی همیشه گلم