خط دوم پررنگ

... دوباره حس مادری

1392/12/4 19:32
نویسنده : مادر منتظر
600 بازدید
اشتراک گذاری

باز دلم هوایی شده است, باز شروع کرده به انتظار کشیدن برای آمدنت, مرا با دلم کاری نیست اما دل دوباره برای آمدنت شمارش معکوسش را شروع کرده, دارد خانه تکانی میکند, دیوارهایش را زینت میبندد و چراغانی میکند کلبه ی حقیرانه اش را برای آمدن عزیزترین مهمانش.

دوباره حس مادری پریده است توی دلم و عجیب ریشه دوانیده در این دل و مثل پیچکی قوی شاخ و برگش را دور دل پیچانده و دارد قد میکشد و بزرگ و بزرگ تر میشود.

نمیدانم این چه حسی است که برای تو ی نیامده این چنین بیقراری می کند و مشتاقانه در انتظار امدنت سپری میکند ثانیه ثانیه های تلخ انتظار را با عشق, با شوق, با امید.

میدانم تو هم شنیدن کی بود مانند دیدن را زیاد شنیده ای نازنینم اما نه من نه تو و نه کس دیگر هرگز نبودن و ندیدن و وجود نداشتن و چنین مشتاقانه سرمست بودن برای توی هنوز خلق نشده را نه دیده و نه شنیده

این روزها حتی از رویای زیبای داشتنت هم سرمستم, سرمست از خیال داشتنت, از رویای لباس های رنگینت و دویدن و پیچ و تاب موهایت که سپرده ای به باد تا دل ببرد از مادر عاشق و بیقرارت.

راستی فرشته ی بی نام من تو که چنین مرا بیتاب و شیفته ی خود کرده ای چیستی؟ فرشته ای از جنس پدر یا دخترکی به ظرافت دل منتظر مادر؟ 

کی میرسد که رخ بنمایی و من به نام صدایت زنم؟ به نام زیبایی که مدتهاست در رویاهایم با ان نامها صدایت میزنم

مدتهاست دلم که هوایی میشود, بی تابی که میکند و تورا از من میخواهد دست بر روی دل پوچم میگذارم و برای ارامش این دل بیقرار به نام صدایت میزنم تا بخندد این دل منتظر تا ذوق کند برای تو برای آمدنت,بودنت و برای همیشه داشتنت 

دل بسوزان برای این دل بیقرار و حالا که خانه اش را برایت چراغانی کرده بگذار این چراغانی همیشگی باشد نازنینم 

بیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نی نی شیطون
30 بهمن 92 19:22
سلام عالی بود به وبلاگ کوچیک من هم سری بزنید اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█ دوستی با شما مهربون برای من افتخاریست بزرگ
شیما
30 بهمن 92 22:26
مانی جون خیلییییییییی قشنگ نوشتی درکت میکنم با تمام وجودم میفهمم چی میگی عزیزم بالاخره انتظار ما هم تموم میشه به زودی ایشالااااااااااااااااا ایشالا که وبلاگت پر بشه از عکسای نی نی نازت شیمای عزیزم فدات شم بی صبرانه منتظر روز زیبای مادریت هستم گلم
مامان هستی & کسرا جون
1 اسفند 92 13:03
مانیای عزیزم... خدا بالاخره دلش برای ما هم ب رحم خواهد آمد... ما رو هم بالاخره میبینه... عزیزکم... دعا میکنم ایشالااااا که عید امسال...سال 93 خدا بخواد و نی نی تو دلت باشه ... چی میشههههه خدای مهربون و بزرگ فرجی کن... ایشالله عزیزم ایشالله واسه همه منتظرا
منتظر لطف خدا
1 اسفند 92 15:55
خیلی زیبا بود انشالله انتظار تو ... انتظار هممون زودتر به سر برسه سپاس
نگار
3 اسفند 92 11:17
عزیزم مانی جونه خودم فدات بشم من گلمممممممممممممممم ایشالا که به زودی قسمتت بشه مامان بشی ایشالا که امام رضا ضامنت بشه مانی خودم..وای مانی الان اشک تو چشمامه بات به جان دونه ام.... قربونت بشم ایشالا که خدا به زودی بهت نینیتو بده مانی جونم بدون خدا گذاشته به وقتش یه نینی سالم بهت بده فقط هروقت خواستی داعا کنی بگو خدا جونم من صبر میکنم فقط تو بهم یه نینی سالم به وقتش بده و ازم نگیرش از بخواه فقط آرومت کنه [قلب نگارجونم من مدتهاست به این انتظار عادت کرده ام و از خدا فقط صبر میخوام تا با امید انتظار بکشم برای پایان شیرین قصه ام تو هم دعا کن مادری دعاکن پایان شیرین قصه مادریم خیلی دور نباشد
سمیرا
3 اسفند 92 23:48
دلم بد جور گرفت...بانوشتنت به زن بودنم,مادر بودنم بیشتر پی میبرم,صدای ما برای خدا خوشاینده که میخواد تند تند صداش بکنیم...إن شاءالله روزی برسه که خبر مادر شدنمون به هم بدیم مهربونم منتظرم سمیرا جون منتظر خبر مادرشدنت
ساناز مامان نیکان
4 اسفند 92 17:28
جانم؟؟؟؟ دل پوچت؟؟؟؟ این چه حرف زشتیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ هاااان؟؟؟؟ ببخشید منو عصبانی کردی به همین دلیل قربون صدقت نمیرم و یه دونه هم میزنم در اون تونتتتتتت و میگم که لطفا درست صحبت کن خانوم انشا....اینم یه دونه -0- کله گنده که دیگه در محضر من اینجوری ننویسییییییییییییییییییی ایششششششششششششششش قهری؟ نباشیاااا بیا بخلمممممووووووووووواچچچچچچ ایششششششش تفیم نکن دیگهههههه خدایا یه دونه ازینا میخوایممممممم....>>> مگه من نبینم این بلاگرفته های شمارو....انقد میزنم در اون تونشون که کبود شن ما صفرای شما رو هم دوس داریم عشقولی من
لیدای آبی
6 اسفند 92 9:32
مانی جونم به حق یه وقتای عزیز انشاء ا... زود زود فاطمه زهرا جواب صبوریاتو بده انشالله لیداجونم