خط دوم پررنگ

بیا به میهمانی دلم

1392/12/19 10:21
نویسنده : مادر منتظر
677 بازدید
اشتراک گذاری

ببین نازنینم چندوقتیست به خانه ات سر نزده ام و برایت ننوشته ام از دل بیقرارم اما دیگر بیش از این مرا تاب ننوشتن از تو نیست, من که مثل تو صبر و قرارم بی حد و اندازه نیست, من به دوریت عادت کرده ام, پذیرفته ام نیامدن و دیر آمدنت را اما دل بیقرارم بیش از این تاب نمی آورد ننوشتن از تو و انتظار داشتن تو را, 

ببین مادر دوباره برایت دعوت نامه فرستاده ام و خانه ی دلم را برای آمدنت مهیا کرده ام, ببین مادر مرا تاب از تو گذشتن نیست, نمیشود بیخیال تو شد, نمیشود از تو گذشت, دل و زبانم  همسو نیستند زبان میگوید خسته ام از این همه انتظار کشیدن خسته ام ازاین همه دویدن و نرسیدن به فرشته ی کوچک و زیبای آسمانیت خسته ام اما دل...  دل بیقرار مادر... دل منتظر مادر میگوید نه... خستگی..؟؟؟ محال است محال است خسته شوم و از پا  بایستم محال است که دست بکشم از انتظار زیبای در آغوش کشیدن فرشته ای که مدتهاست درانتظار اویم. میگوید محال است خاموش کنم چلچراغ های آویز شده از در و دیوارم را که به امید آمدن مهمانی عزیز روشن شده اند, خاموش نمیکنم این چلچراغها, خاموش نمیکنم حتی برای ثانیه ای, آخر میترسم, میترسم به چراغهای روشن خانه ی دلم استراحت دهم و تو میهمان عزیز کرده ی دلم بیایی و بمانی در راه, بیایی و گم کنی راه خانه ات را, چراغها را روشن نگه میدارم و هر روز چراغی دیگر به آنها می افزایم که نکند راه خانه راگم کنی نازنین مادر.

من میدانم یک روز به میهمانی دلم خواهی آمد, شاید کمی دیر شود شاید تاخیر داشته باشی ولی من یقین دارم که یک روز خواهی آمد و به انتظار من پایان میدهی, میدانم که یک روز خواهی آمد و مرا از همه ی چلچراغهای دنیا بی نیاز خواهی کرد چراکه تو که بیایی خانه ام را برای همیشه نورانی خواهی کرد, باتو خانه ای خواهم داشت روشن تر از خورشید و تو که باشی تا ابد بی نیازم از تمام چراغهای دنیا 

نازنین مادر تو که باشی مرابه نور نیازی نیست, نور خانه و نور چشم و نور دلم تو هستی فرشته ی آسمانیم 

برایت دعوتنامه فرستاده ام بیا....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زهرا
19 اسفند 92 10:28
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir شارژ خواستین سایت من یادتون نره ممنون
فاطمه ع
19 اسفند 92 15:26
سلام عزیزم انشاا.. روزگارت خوش باشه وخبرای خوبی در راه نی نی تم به زودی زود پیشت بیاد سلام به روی ماهت انشالله به امید خدا
سمیرا
19 اسفند 92 15:35
میدونم سخته ودرکت میکنم ولی إن شاءالله خداوند کمک کنه راضی باشیم به رضای او...به نطرمن رسیدن به این موضوع سخت هست اما شدنیست... إن شاءالله خداوند مارو از این نعمتش بی نصیب نگذارد... برای بی قراری دلم دعا کن آجی... فدای دل بیقرارت نازنینم ایشالله بهار میاد با هدیه های اسمانی واسه تو و همه منتظرا عزیزم
مامان هستی
19 اسفند 92 20:34
سلام ایشاله به زودی فرشته ات از آسمون می افته بغل مامانش. دلت را روشن نگه دار که مهیمانت با ناز و کرشمه می آید.
شیما
20 اسفند 92 11:47
مانیاااااااااااا جون الهییییییییییییییی که خدا به زودی زود دلت رو شاد کنه تو رو خدا غصه نخورررررررررر ما هم یه روزی مامان میشیممممممم] شیمای عزیزم هرچقدر هم که بیخیال شی گاهی یهویی غصه میاد میشینه تو دلت, غصه ی نداشتن یه فرشته که صدات کنه مــــــــادر و تو دلت غش برم واسش
لیدای آبی
21 اسفند 92 9:21
عزیز دلم زود زود خیلی زودتر از چیزی که فکرشو بکنی نی نی خوجلت میاد فدات شم ، فدای دل بی قرارت لیداجونم قربونت برم عشقمممممممممممممممممممم منتظرم ببینم نی نی من و تو کدوم یکی زرنگتره هرکدوم زودتر اومد جایزه داره
ساناز مامان نیکان
23 اسفند 92 15:30
مانیای من ...چقدر ازینکه نوشته هات با عکسی که میزاری همخونی داره من لذت میبرم...چقدر این عکسی که گذاشتی حس ناب به من القا میکنه....انگار دخترتو دارم میبینم ...آل استارای صورتیشو بابا جونش خرید زحمت لباس و کاستیومشم مامان باسلیقه و پنجه طلاش کشیده...اون پرای روی سرشم من خریدم برااش...اینجام دالون بهشته...ببینش....داره با اون فرشته هایی که جلوش وایستادن خداحافظی میکنه و میگه من رفتم پیش مامانم....یه بغضیم توی نگاهشه دلشم نمیاد از دوستاش جدا بشه ولی چیکار میشه کرد اون همه چلچراغی که جنابالی برای این خانوم خانوما کردی راهیش کرده.....دوست منتظر و بی قرارم دلم تکون خورد....به خدا فرشتت داره میاد....توی راهه..... میبوسم اون صورت مهربون و دل بیقرارت رو...میبوسم اون دستای مهربونتو که انقد ناز مینویسن...خدایا چقدر این مامان ما دلش شیشه ایه...خودت دریابمون فدات شم ساناز خوبم چقدر قشنگ اون عکس و توصیف کردی عزیزم من منتظرم که فرشته م با بهار بیاد تو هم برام دعا کن ساناز جونم اخه دعای مامان زود مستجاب میشه بوس بوسی به لپ نیکان و مامان مهربونش
شیما
26 اسفند 92 19:01
مانیاااااااااا جونممممممممممم سال نو ت پیشاپیش مبارک باشههههههههه الهیییییییییییی که تو سال جدید نی نی نازت بیاد پیشت و سالی پر برکت و پر از سلامتی و شادی داشته باشیییییییییییی مرسی شیماجونم سال نو مبارک عزیزم ایشالله که بهترین سال با همه ی بهترین ها در انتظارت باشه گلم
مهتاب
2 فروردین 93 19:41
مانیا جونم سال نو مبارک ایشالا...سال 93 بهترین سال برای تو مادر مهربون مهتاب جونم سال نو تو هم مبارک عزیزم فدای تو