خط دوم پررنگ

درد دل با فرشته

1392/11/6 16:27
نویسنده : مادر منتظر
456 بازدید
اشتراک گذاری

به کجا خیره شده ای؟ به چه فکر میکنی فرشته ی کوچولوی مادر؟ هنوز بین موندن و رفتن مرددی؟ آره مادر؟ هنوز از بهشت زیبای خدا دل نکنده ای؟ هنوز بهشت را به آغوش مادر ترجیح میدهی؟

نکند از شیطنت خسته شده ای, نکند کسی فرشته ی کوچک مرا اذیت کرده باشد, نکند تنهایی مادرجان, نکند غصه بخوری؟؟؟ نکند....

نازنینم میدانم که میدانی این ماه برای آمدنت تلاشی نکردم, میدانم که میدانی این ماه نه دکتری بود نه قرصی نه آمپولی و نه سونوی امیدوارکننده و آخر هیچ...

میدانم که از آن بالا دستها را به زیر چانه زده ای و مرا به نظاره نشسته ای, فرشته ی من نکند فکر کنی قید تورا زده ام, نکند فکر کنی برای داشتنت دست از تلاش کشیده ام, نکند تنهایی ات, گوشه نشینی ات, غصه ات این باشد که مادرت  قید تورا زده؟؟؟ نه نازنین مادر مگر میشود قیدتورا زد؟ مگر میشود؟ 

میدانم که میدانی شبهایم به خواب آمدنت صبح میشود و روزهایم با رویای زیبای داشتنت. میدانم که میدانی, پس چرا نمی آیی نازنین مادر؟ چرا چشمانم را روشن نمیکنی؟ چرا دلم را باحضور نازنینت شاد نمیکنی؟ 

کجایی مادرجان؟ کجایی؟ هنوز آخر صف ایستاده ای؟ هنوز قصدجلو آمدن نداری؟ شیطنت هایت تمام نشده؟ هنوز دلت بازی میخواهد؟ دلت نمیخواهد یکبار اول صف بودن را تجربه کنی؟ اول صف بودن هم لذتی دارد نازنینم, نمیخواهی دوستان اول صفی ات را نگاه کنی؟ ببین... آنها هم خوشحالند,شادند, ببین دوستانت برای زمینی شدن بی تابند پس چرا تو هنوز ته ته صف ایستاده ای؟؟؟؟ قصد جلو آمدن نداری مادر؟نکند نگرانی؟ نکند از زمین و زمینی شدن میترسی؟ نترس جانم نترس مادر به قربانت, من برایت امن ترین جای دنیا را مهیا کرده ام, آغوشم را برای امنیتت, آرامشت, آسایشت مهیا کرده ام بیا نازنینم بیا تو اینجا تنها نیستی بیا نگران نباش. 

باشه مامان جون؟ میشه حرفمو باور کنی؟ میشه به من اعتماد کنی؟ میشه شیطنتو تموم کنی؟ بقیه شیطنت و بازیگوشیتو بذار واسه بعد از زمینی شدن, میشه بری پیش خدای مهربون بگی خداجونم, نوبت من نشد؟ بگی خداجون من از آخل صف موندن خسته شدم میخوام بیام اول اول صف بایستم, بگی خداجونم من میخوام بلم, آخه مامانم منتظله, من که نیستم اون داله گصه میخوله 

من منتظرم فرشته نازنینم, تا هروقت که تو بخوای من منتظرم, منتظرم که بری پیش خدا و بگی من آماده ام بگی من مامانمو میخوام

منتظرم نازنین مادر............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامی رها
7 بهمن 92 17:34
سلام عزیزم..........من اتفاقی با وبت آشنا شدم!!! خیلی قشنگ مینویسی امیدوارم هرچه زودتر انتظارت تموم بشه و فرشته نازت بیاد تو دلت سلام عزیزم خوشحالم از این آشنایی زیبا,ممنون بابت دعای قشنگت دعا میکنم به هرآنچه که آرزو داری برسی
منتظر لطف خدا
7 بهمن 92 19:10
خدایا انتظار همه ی زنهای منتظر رو به سر برسون و فرزندان سالم و صالح بهشون بده . آمین خدا بزرگه عزیزم ..میاد انشالله انشالله من, شما وهمه منتظرا لذت مادر شدن و تجربه کنیم به زودی خانوم گل
ساناز مامان نیکان
10 بهمن 92 13:00
خیلی خیلی زیبا بود خانوم انشای من. ولی یه سوال....از کجا میدونی فرشتت ته ته صفه؟ هیچم اون ته نیس...بچم اروم گام برمیداره. میترسه بیاد توی پارچه عمو لکلک مهربون و بعدشم تالاپی پرتاب بشه پایین...یکم بهش جرات بده تا تندتر قدم برداره....نیکان داره دست و پا میزنه توی بغلمه و وبلاگتو میبینه غش میره از خنده...به فال نیک میگیرمشششششش عزیز دلمممم بلکه بچم میگه خاله جون دوستم داره میادااااا بیارش من باهاش بازی کنم قربون تو و نینی ماهت برم سانازی هروقت دلتنگ میشم حس میکنم ازش خیلی دورم,میدونم که خدا یه روز درد منو هم دوا میکنه بخاطر همین حس میکنم اگه تا حالا وقتش نشده فرشته ی سر به هوای من ته ته صف ایستاده قربون ساناز جونم و نیکانش بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
mamanenini
13 بهمن 92 12:38
سلام عزیزم وب بااحساسی دارید. انشاا..به زودی شاد وخوش خبر بشید. راستی ما به روز شدیم.خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و تشریف بیارید. انشالله
سمیرا
14 بهمن 92 0:02
سلام عزیزم من باوبلاگت از نی نی های آنلاین آشنا شدم خیلی زیبا حس مادریتو نوشتی...درکت میکنم عزیزم منم مثل شما خیلی دوست دارم مامان بشم بامن دوست میشی سلام سمیرا جان خوشحال میشم از داشتن دوستانی چون شما لینکت میکنم عزیز