خط دوم پررنگ

من و تو بچه دار میشیم عزیزم

1392/10/25 13:44
نویسنده : مادر منتظر
691 بازدید
اشتراک گذاری

ﻣـــــﻦ ﻭ ﺗــــــﻮ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭ ﻣــــــﯽ ﺷﯿﻢ
ﺍﮔــــــﻪ ﭘﺴﺮ ﺑﺸﻪ ﺣﺮﻓـــــــﺎﯼ ﻗﺸﻨﮕـــــــﯽ ميزنه
ﻣﺜـــــــــﻞ ﺑـــﺎﺑـــﺎﺵ
ﺍﮔـــــﻪ ﺩﺧﺘــــــــــــــﺮ ﺑﺸﻪ ﺑﺎ ﺩﻫﻨﺶ ﻧـــــــﻪ
ﺑـــــﺎ
ﭼﺸﻤﺎﺵ
ﺣﺮﻓـــــــــ ﻣﯽ ﺯﻧﻪ
ﻣﺜـــــــــﻞ ﻣـــــﺎﻣــــــﺎﻧـــــــﺶ
ﺑـــــــﺎ ﻫــــــــﻢ ﺩﻋﻮﺍﻣـــــــﻮﻥ ﻣـــــــﯽ ﺷﻪ
ﺍﻭﻝ ﮔﻔﺘــــــــ ﻣـــــﺎﻣــــــﺎﻥ
ﻧﻪ ﺧﯿــــــﺮ
ﺍﻭﻝ ﮔﻔﺘـــــــ ﺑﺎﺑﺎ
ﺍﮔﻪ ﭘﺴــــــﺮ ﺑﺎﺷــــﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﺸﻮ ﺑﯿﺸــــﺘﺮ ﺍﺯ ﻫـــﺮ
ﮐﺴــــــــﯽ
ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻩ
ﻣﺜــــــﻞ ﻫﻤــــــــﻪ
ﺍﮔـــــﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎﺷــــــــــﻪ ﺍﻭﻟﯿـــﻦ ﻣــــــﺮﺩﯼ ﮐﻪ
ﻋــــــﺎﺷﻘﺶ
ﻣـــــــﯽ ﺷﻪ ﺗﻮﯾـــــﯽ ﻓﮑـــــــــﺮ ﮐﻨــــﻢ ...
ﺑــــﺎ ﺩﺳﺘــــــﺎﯼ ﮐــــــﻮﭼﯿــــﮏﺵ ﻫﻤـــــــﻪ ﯼ
ﺧﻮﺩﺧﻮﺍﻫــــــﯽ ﻫــــﺎﻣﻮﻥ ﺭﻭ ﻣــــــــــﯽ ﭘـــــﻮﺷﻮﻧﻪ ...
ﺍﺳﻤﺸﻮ ﻣــــــــــﻦ ﻣــــــﯽ ﺫﺍﺭﻡ
ﻫﻤــــــــﻮﻥ ﻃــــــــﻮﺭ ﮐﻪ ﻓﺎﻣﯿــــــﻠﯿﺸﻮ ﺍﺯ
ﺗــــــــﻮ
ﻣـــــــﯽ گــــــــــيره

نازنینم,نمیدونم نویسنده ی این متن زیبا کیه ؟ ولی من عاشقشم, عاشق تک تک کلماتی که هرروز داره تو ذهنم رژه میره برای  توصیف اون روز زیبایی که من تمام این لذت هارو تجربه کنم, روز زیبای مادرشدن من و روز زیباتر پدرشدن بابایی مهربونت.

جان.... چه لذتی دارد دیدن پدروفرزندی که تمام زندگی من خلاصه خواهد شد در چشمان زیبایشان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شیما
25 دی 92 9:03
عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه اشکمو دراوردی. مطمئن باش خدا صداتو شنیده و امیدوارم به همین زودی ها جوابتو بده برات دعا میکنم. ممنون عزیزم من هم برایت بهترینهارو آرزومندم
ساناز مامان نیکان
25 دی 92 10:42
حالا اگه دوقلو بود که نورعلی نور میشه نه؟؟؟!!! یکیشون به مامان انشا جونش میره یکیشم به آقای پدر...دیگه حسادت مسادت و حرف و حدیث و آی شکل منه آی شکل توئه هم نمیشه نمیدونم دوقلو دوست داری یا نه....ولی برای من کابوسه!!! من توی یه دونش موندم وای به حال دوتا فنچ شیطون!!! نههههه...حرفمو پس میگیرمممم....یک دونه نینی خوشمل و صحیح و سلامت و تو دل برو برای شما دوست نازنینم از پروردگار مهربون خواستارم وای سانازم من عاشق دوقلوام دوتا دختر یا یه دخمل یه پسملی یکیش واسه من یکیش هم واسه همسری
ساناز مامان نیکان
5 بهمن 92 18:58
آپ نمیکنی دوست عزیز؟؟؟ آپ میشه همین روزا