خط دوم پررنگ

اولین عکس قشنگت

1394/7/11 22:15
نویسنده : مادر منتظر
600 بازدید
اشتراک گذاری

من و تو و مانیتور سونوگرافی و اولین دیدار, تمام وجودم چشم میشود و خیره میشود به صفحه مانیتوری که تو را برای چشمان منتظرم به نمایش در می آورد و تو رقص کنان ظاهر میشوی  برای چشمان منتظر مادر دلربایی میکنی تا من یک جان بگویم و صد جان  قربانت کنم جان مادر, از تماشای فرشته ی 12 هفته ای درون بطنم سیراب نمیشوم و سر مست  میشوم وقتی زیباترین موسیقی عالم فضای اتاقک سونوگرافی را پرمیکند, تالاپ تلوپی که سه سال تمام منتظرش بودم و برای شنیدنش بیتاب بودم و بیقرار

فرشته ی 12 هفته ای من با 66 میلیمتر قد و ضربان قلب 174

مادر به قربانت جان دلم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زهرا
13 مهر 94 15:37
تبریک میگم عزیزم، ان شالله که هر دوتاتون سلامت باشین برای من این ماه هم نشد دعا کن واسم خدا دعای مادر ها رو زودتر اجابت میکنه ممنون عزیزم،همه مادران منتظر بین دعاهای من جادارن همیشه
مریم
20 مهر 94 9:10
سلام عزیزم خداروشکر که فرشته کوچولوتو دیدی عزیزم ان شاء الله که تا پایان نه ماهگی همه چیز به خوبی پیش بره. برای ما منتظرها دعا یادت نره. من همیشه دعاگوی همه مادران منتظر هستم, هرکس و میشناسم به اسم هرکس و نمیشناسم هم به نام مادر منتظر, چون با تمام وجودم با تک تک سلولای تنم حالتونو درک میکنم و من هنوز محتاجم محتاج دعای زیبای شما که فرزندمو صحیح و سالم در آغوش بگیرم
زینب
20 مهر 94 14:49
دعا کن واسم عزیزم . دعا کن منم خط دوم رو پر رنگ ببینم الهی فدای دل بیقرارت, ان شالله به زودی زود مامان شی گلم
سایه - نوشته های یه مامان
27 مهر 94 11:07
سلام عزیزم چند وقت قبل وبلاگتو خونده بودم و میدونستم منتظری امروز که خودم خط دوم پررنگ رو دیدم یادت افتادم گفتم ببینم اوضاعت در چ حاله و واقعا خوشحالم از این اتفاق امیدوارم به سلامتی و میمنت نی نی کوچولوتو به دنیا بیاری و باعث افتخارتون باشه
گیتا
6 آبان 94 11:45
تبریک میگم عزیزم راستی از ر وبا وحی خبر داری؟
زینب
11 آبان 94 20:57
مبارکه
زینب
17 آبان 94 22:36
عزیزم مشکلت چی بود . چند سال منتظر بودی عزیزم ما مشکلی نداشتیم فقط گاهی پرولاکتینم بالا میرفت سه سال کلی دارو استفاده کردم؟ لاپاراشدم و دوبار ای یو آی ولی نشد که نشد دقیقا بعد از سه سال با پرولاکتین بالا بدون دارو بعد از کلی اسباب کشی و مسافرت خدا نظر لطفشو شامل حال ماکرد و طبیعی باردار شدم ان شالله خدا به زودی دامنت و سبز کنه گلم همیشه دعاگوتم اگه لایق باشم