خط دوم پررنگ

تپیدن دلت در دلم

1394/5/25 20:58
نویسنده : مادر منتظر
710 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بندانگشتی هشت هفته ای من

با آرامشی وصف ناشدنی روی تخت دراز میکشم،اولین باریست که که با اشتیاق و لبخندبرلی روی تخت سونوگرافی دراز میکشم

تو  آرام درون دلم آرمیده ای جان مادر و صدای دکتر را میشنوم که میگوید"به به قلبشم که تشکیل شده" و دیگر جز تو و این جمله دکتر نه چشمم چیزی میبیند و نه گوشم چیزی میشنود

چقدر برای دیدن این روز انتظار کشیدم نازنین مادر،آرام در دلم بیارام و نفس بکش که این روزها عجیب نفسمان به نفست بستست جان مادر

بندانگشتی نازنینم برای تمام مادران و پدران منتظر دعا کن که فرشته شان زمینی شود 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

زهرا
27 مرداد 94 11:59
سلام عزیزم تبریک میگم، میتونم بپرسم تو کدوم شهر زندگی میکنی؟ آدرس سونو گرافیتو میخواستم، آخه تو شهر ما هر چی دکتر سونو گرافیسته رو با یه من عسل نمیشه خورد سلام عزیزم ممنون من خوزستانم،تو.مطب دکتر سونو شدم
مریم
29 مرداد 94 9:32
سلام عزیزم تبریک میگم ورود فرشته ای رو به خونتون که سرشار از برکته. امروز وبت رو باز کردم و وقتی عکس بی بی چک رو دیدم خیلی خوشحال شدم خیلی وقت بود که پست نمی ذاشتی ولی این پست جدیدت معرکه بود. راستی میشه بگی چکار کردی تحت نظر دکتر بودی که باردار شدی؟ سلام عزیزم ممنون راستش من 6 ماه هیچ داروی کمک باروری استفاده نکردم و خودمو واسه میکرو اماده کرده بودم قرار بود بیست مرداد سیکل میکرو رو شروع کنم که خدا غافلگیرم کرد و معجزه شد یهویی