خط دوم پررنگ

خط دوم وصال

1394/5/13 14:30
نویسنده : مادر منتظر
859 بازدید
اشتراک گذاری

دیر آمدم ولی دست پر آمده ام،آمده ام که ثبت کنم متفاوت ترین لحظه ی زندگی دونفره عاشقانه چهارساله امان را،ثبت کنم که درست یک روز بعد از چهارمین سالگرد ازدواج آسمانیمان فرشته نازنینمان زمینی شد

آمده ام ثبت کنم؛

من مامان شدمممممممممممم

نازنین مادر خوش آمدی به زندگی دونفره من و پدر،تا همیشه کنارما بمان،بمان تا خانه کوچکمان پر از نور شود و روشنایی

وصف آن روز را نتواتم گفت جان مادر،نمیشود وصف کرد چه لذتی داشت دیدن تنها دوخط موازی،دنیا که حکایت از وصل دارد نه فصل،تنها دوخط موازی،که دیدنشان یعنی به هم رسیدن نه هجران،تنها دو خط موازی دنیا که لبخند را میهمان لب هرپدر و مادری میکند و سی و یک تیرماه نود و چهار لبخند را میهمان لبان  من و پدر کردند این دوخط موازی پررنگ

جان مادر،مهمان دلم شده ای و تمام خوشیهای دنیا را برایم به ارمغان آورده ای، ممنون که آمدی،ممنون که دیدن خط دوم پررنگ را برایم ملموس کردی و لذت وصف ناشدنیش را به دلم چشانیدی

جان دلم میشود از طرف من به مهربان پروردگارم بگویی مچکرم؟ میشود بگویی شرمنده ی مهربانیت کردی مرا در روزهایی که از تو دور شده بودم،بگو روی شکرگزاریم نیست بابت تمام ناشکری ها و صبر از کف دادن ها و ناامیدی هایم،بگو شرمنده ام پروردگارم بابت تمام نابندگی هایم و مهربانیهایت شرمنده ام،بگو ممنون که یکی از فرشته هایت را به دستان همیشه منتظرم هدیه دادی،بگو جانم را فرش راه فرشته ات خواهم کرد 

نازنین مادر،برای تمام مادران منتظر دعا کن که خط دوم پررنگ لبخند را میهمان دلهای منتظرشان کند

پسندها (2)

نظرات (12)

مامان سمیرا
13 مرداد 94 23:16
عزیزم بهت تبریک میگم...انشاالله نی نی ناز و خوشگلت رو به سلامتی در اغوش بگیری ممنون ممنون ممنون
samane
14 مرداد 94 3:49
عالی تر ین و پر احساسترین نوشته ای که اشک رو چشمای ادم میاره بتریک میگم بهترین مامان دنیا و تبریک میگم به فرشته ای قراره مامانش تو باشی پر از حس دوست داشتن به امید روزی که بجای دو خط پر رنگ دود دست نازنین فرشته ات را بدست بگیری ممنون عشقمممممم
مامان بهی
14 مرداد 94 11:27
وای عزیزم مبارکه خیلی خوشحال شدم این ماه و امسال سال خیلی خوبیه همه مادرای منتظ به ارزوشون رسیدن مبارکه مبارک اینا بدونین که همه این بچه هدیه های امام رضا هستن ممنون عزیزم مادرشدن من خود معجزه بود در ماهی که اصلا انتظارشو نداشتم
مامان آینده
15 مرداد 94 14:03
سلام.کلی خوشحال شدم و بهتون تبریک میگم. پست های پایینی خیلی غمگینانه بودن ممنون عزیز دعا کن پستای غمگینم به ته خط رسیده باشن
زهرا
17 مرداد 94 12:54
تبریک میگم خانوم، ان شالله به سلامتی 9 ماهه دیگه بچه ی نازتو بغلش کنیو ببوسیش من 2 سال پیش خط دوم پررنگ روی بیبی چکم دیدم ولی این حس مادرانه 3 ماه بیشتر طول نکشید و خدا امانتیشو خیییییلی زود ازم گرفت، الآن 2 ساله که منتظرم بازم خط دوم پررنگ که نه حتی کمرنگ روی بی بی چک ببینم، ولی انگار همه ی بیبی چکای عالم خراب شدن و دیگه یه خط بیشتر رو ثبت نمیکنن، واسم دعا کن که این انتظار بیشتر طول نکشه، خیییلی خسته ام از همه ی بیبی چکای دنیا متنفرم عزیزم ممنون ,با تمام وجودم حالتو درک میکنم آرزومیکنم فاصله بین تو و تماشای خط دوم پررنگ خیلی خیلی کم باشه
زینب
20 مرداد 94 22:48
سلام عزیزم تبریک میگم . خیلی خوشحال شدم ممنون عزیزمممم
مژده
29 مرداد 94 21:11
واااااااااااااااااای چقدر خوشحال شدمممممممممم. یادته یه روز اومدم بهت گفتم انقد بی تابی نکن. یه روز خدا فرشتتو بهت میده اونوقت شرمنده میشی؟؟؟ البته ما هممون بنده های ناشکری هستیم ولی خدا مهربون تر و کریم تر از این حرفهاست. منم 4 ماهه باردارم. خدا میدونه تو این چند وقت هربار می اومدم اون قالب مشکی وبلاگتو میدیدم چقد دلم میشکست و برات دعا می کردم. الحمدلله. خدا رو صدها هزار بار شکر. مواظب خودتو فرشتت باش دوست عزیزم مبارکت باشه عزیزم واقعا خدامن و سورپرایز کرد،ماه رمضون و اسباب کشی و مسافرتو...روزی که اصلا فکرشوهم نمیکردم فرشتم نشست تو دلم
مامان رسا
9 شهریور 94 1:02
خدا رو شکر عزیزم بهت تبریک میگم لمس بهترین و زیباترین لحظه دنیا رو خدا پاداش صبوریت و داد بی نهایت خوشحالم یکی از آرزوهام برآورده شد از خدا میخوام این لحظه قسمت همه منتظرا بشه دور اون کنجدت بگردم عاشقشم فدات بشم من عشقمممممم
پریا
19 شهریور 94 7:17
خدایا شکرت
شبنم
9 مهر 94 22:07
بهت ازتح قلبم تبریک میگم وآرزو میکنم زیرسایتون زندگی کنه منم دیگه نه به وبلاگم میام نه امید دارم امیدوارم خدا هم منو مثل شما سوپرایز کنه ممنون عزیزم, من همیشه بهت سر میزنم ولی فقط با غبار نشسته روی خانه مجازیت روبرو میشم منتظرم برای زمینی شدن فرشته ات همیشه ی همیشه
مامان امیرعلی
17 آذر 94 13:37
خدارو صد هزار بار شکر...خییییییییییییییییییییلی خوشحال شدم شاد و سلامت باشی برا ما هم دعاکن ممنون عزیزمممم
ارمغان بهشت
3 بهمن 94 12:22
چقدر با احساس نوشتیییییین خدا حفظش کنه براتون راستی سلام به کوچولوتون بگین برای ما هم دعا کنه... هنوز اقدام نکردیم اما هر لحظه میترسم حتی به ماه دوم بکشه! توکل به خدا و التماس دعا