خط دوم پررنگ

...باز آمدم

1393/9/1 19:20
نویسنده : مادر منتظر
765 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جان مادر

خبر داری چند روز از اخرین تمنای دل من و ناز و غمزه ی تو گذشته؟ خبر داری چندروز است که دیگر صدایت نمیزنم؟ برایت لالایی نمیخوانم؟ جان مادر صدایت نمیزنم؟

خیلی وقت است با دلم اتمام حجت کرده ام, گفته ام که بداند نمیخواهم از تو بنویسم, نمیخواهم بنویسم تا روزی که تو بیایی و بخواهی بشنوی, نمیخواهم بنویسم, نمیخواهم بنویسم تا روزی که حضورت ملموس باشد برایم , تا روزی که قلب نازنینت بتپد در بطن حسرت کشیده ی ارزومندم, نمیخواهم بنویسم تا روزی که بیایی و بگویی تشنه ی شنیدن هستی بیایی و بگویی مشتاقی که بشنوی لا لا لا اخرین کوکب خواندنم را برای ستاره روشن اسمان عشقمان

... و امروز باز آمده ام, آمده ام تا بنویسم ولی نه برای تو, امروز فقط بخاطر دوستان مهربان مجازیم آمده ام که درد مشترک انتظار را با هم چشیده ایم 

آمده ام تا برای دوستان نازنینم بگویم که همچنان سنگینی کفشهای آهنین را تحمل میکنم و بی توجه به سنگینی شان میدوم در راهروهای پر پیچ و خم مراکز ن ا ب ار و ر ی

قرار است این ماه با ای یو ای به استقبال فرشته اسمانی نامهربانم بروم نمیدانم ناز کم میکند و میهمان دلم میشود یا نه؟؟؟؟

التماس دعا ندارم چون مدتهاست قید دعا کردن و امن یجیب و مضطر اذا  دعا و یکشف سوء خواندن را زده ام 

فقط با هرچه پیش آید خوش آید روی تک تک روزهای انتظارم خط میکشم و چرتکه می اندازم روزی را که به روزهای انتظارم افزوده شده 

این روزها نهال انتظارم حسابی قد کشیده و برای خودش درخت تنومندی شده با شاخ و برگای فراووان درختی بزرگ اما تلخ و بی ثمر...

پسندها (2)

نظرات (4)

نسیم
2 آذر 93 15:32
سلام عزیزم. انشالله که باردار میشی من با ای یو ای باردار شدم البته با دومین ای یو ای یادمه که خسته و ناامید بودم ولی خدا لطف کرد بهم. انشالله واسه شمام جواب بده و بارداری بشی به امیدخدا. حتما دعامیکنم.
هستی شاد
2 آذر 93 15:55
سلام مانیا جونم خدارو شکر خوبی فدای تو چرا اینقدر زود ناامید شدی بخدا قسم خیلیا هستن 10 سال و حتی بیشتر منتظرن ولی هنوز امیدشونو از دست ندادن من باتمام وجودم برات دعا می کنم انشاا.. که مامان میشی عزیزم بازم خوشحال باش اینقد شرایط داری که از پس هزینه های درمان بربیای هستن مامانای منتظری که حتی پول یه ویزیت دکتر و ندارن
مامان بهی
3 آذر 93 7:48
مطمئن باش و با توكل به خدا پيش برو
...
3 آذر 93 22:09
امن یجیب المضطر اذا دعا و یکشف السوء خدایا خدای مهربان من خدای بزرگ... برای بزرگی تو عظمت تو چه کاری دارد G دراین پهنه قدرت بی انتهای تو چه قدر چا می گیرد که اجابت نمی کنی کسی که صدایت می زند . . خدای مهربانم . . . امن یجیب المضطر اذا دعا ویکشف السوء []