خط دوم پررنگ

یه سلام پراز توکل و امید

1392/9/25 11:50
نویسنده : مادر منتظر
205 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با یه دنیا توکل و امید به خدای مهربون این وبلاگو ساختم که دیگه کم کم با وب ناامید قبلی خدافظی کنم و پرانرژی راه درمان و ادامه بدم 

قراره این ماه آی یو آی بشم و منتظر شمافرشته کوچولو بمونم

از دیروز ختم قرآن و شروع کردم و با خدای مهربونم عهد بستم که دیگه بیتابی نکنم و بابت نیومدن شما ناشکری نکنم و .....

ازخدای مهربون خواستم که اگه مادرشدن قسمتم نیست یا به صلاحم نیست سعه ی صدرم و زیاد کنه و بهم قدرت بده تادرمقابل ناملایمتی روزگار و اطرافیان خم به ابرو نیارم

من باوجود داشتن یه همسرهمربون خوشبخت ترین زن دنیام, اگه یه فرشته کوچولو به خانوادمون اضافه شه خوشبختیم به بی نهایت میرسه و اگه خدای نکرده قسمت نباشه بازم ما خوشبخت خوشبختیم

پس من از امروز زندگی میکنم برای خوشحالی بیشتر همسرمهربونم و انتظار میکشم برای روزی که خط دوم پررنگ و ببینم ولی این انتظار حتی با انتظار دیروزم فرق داره این یه انتظار شیرین و پراز امیده نه یه انتظار تلخ و کشنده

فرشته ی من هرجاهستی مواظب خودت باش منم قول میدم مواظب بابای خوبت باشم و دیگه با غصه هام چشمای نازشو بارونی نکنم 

برام دعاکن به عهدی که باخدا بستم پایبند باشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ساناز مامان نیکان
26 آذر 92 11:23
ای جووووووونم....قربونت برم حالا این شددددددددددددد. فرشته ی شما 10 تا درتونی از من طلب داره گفته باشم بهت گل من یادت باشه که خدا همیشه با صابرینه و همیشه صبر بندگان مقربشو امتحان میکنه. یه نگاهی دوروبرت بنداز. آدمای عجول هرگز ازین مدل انتظارا رو تجربه نمیکنن. به خدا دلم نمیخواد شعار بنویسم ولی واقعا توی این همه مدت آشناییمون متوجه شدم که تو و شیما چقدر صبورین و مهربون. از خود آقا اباالفضل میخوام به معصومیت برادرزاده ی کوچولوش قسمش میدم که این ماه آی یو آی موفقی پیش رو داشته باشی و دل من هم شاد شاد بشه. خیلی خوشحالم که همسر خوبی داری. خدارو صدها بار شکر. این مهمترین هدیه خدا برای یک زن هیست از نظر من. انشالا همیشه در کنار هم تو و نینی جونی و آقای همسر خوش و خرم باشین. اگه یک دونه حرف نا امیدی ببینم اینجا میزنم میترکونم اینجارو جلو جلو بگم که نگی نگفتی
ساناز مامان نیکان
26 آذر 92 11:27
در ضمن یادم رفت اینو بگم.......>>> بلاچه خانوم من گفتم خط پررنگ دومتو ببینیم برات شد یه جرقه ؟؟؟ اسم وبلاگتو میگم....ای جوووووووونم.خیلی ایدتو دوس داشتم. آخه تو چقد با سلیقه ایه....کدبانوی به تمام معنا که هستی مهربونم هستی با سلیقم هستی...19 تا بکوبم در تونتتتتتتتتتتت حرصم خالی شه [فدات شم سانازم قبل از نظرتو این وبلاگ و درستیدم ولی وقتی دیدم تو هم برام آرزو کردی خطدوم پرنگ و خنده رو لبم نشست خیلی برام جالب بود اسم وب من و آرزوی تو مرسی گلم]
مامان رهام
2 دی 92 16:44
سلام دوست من...وبلاگ قشنگی درست کردی عزیزم...امیدوارم تموم پستای ک میزاری پراز شادی و پرانرژی باشه ان شاله...خوشحال میشم بهمون سربزنی... سلام مرسی عزیزم برام دعاکن هیچ وقت ناامیدی سراغم نیاد
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
7 بهمن 92 7:03
عزيزم من بزرگي خدارو ديدم دختر من معجزه ي زيباي خدا تو زندگيمه تو أوج نااميدي و يأس .... همون خدايي كه تو اينقدر قبولش داري كه ختم قران گرفتي و بش توكل كردي.... شايد دير شايد زود اما يقيق دارم جواب اين تكيه آت رو ميده .... انشالله حاجت روا شي گلم خدا معجزه ی قشنگ زندگیتو حفظ کنه عزیزم, منم هرروز و هرروز منتظر معجزه ی خدام محتاجم به دعای دوستان خوبی چون شما